a a o o a

Och ni har ingen ANING om vilka bokstaver de dar uppe ska forsoka forestalla! Mikes dator har tagit over natet, och jag orkar inte starta macen och koppla om. Sa det sa. Se det som ett litet pussel i dessa galna sudokutider.

 

Igar laste jag om Leila som bara slet dagarna i anda, hon lagar mat, diskar stadar, klar pa folk och sliter. Jag lag pa soffan och forsokte lista  ut nagot trevligt att bjuda pa pa kvallen och kande att jag verkligen kunde -identifiera- mig med Leila da jag ocksa bara -slet- dagarna i anda. I vilket fall. Proppen kom pa middag ("med vin! Och efterratt!" som hon sa fint skriver i sin blogg) och markte forhoppningsvis inte att en viss ung herr Mike rakade ha ner marangerna i golvet innan hon kom. Jag blaste pa dem! (alltsa borde de ha varit okej) Sen gick vi ut for att titta pa knappisarna som sprang midnattsloppet (for instance Proppens kompis Kim). Det maste ha gatt ganska bra for henne anda eftersom vi inte sag henne bland de sista efterslantrarna dar vi stog och hangde och gladeligen gjorde oss lustiga over folk som klarade sig hela vagen fram, eller i alla fall deras springstil. (ett mycket starkt argument for att jag inte ska springa nagot sorts lopp, nagonsinn, ar just min egen sadana)

 

Nu ska jag ivag och traffa Emmeli! Vi ska ta oss ivag till frihamnen och titta pa var gamla larare som visst auktionerar dar varannan sondag. Sen blir det middagsbjudning ikvall igen (jag kanner hur jag sakta men sakert dras in i vardinnetrasket), den traditionsenliga med Erica och Kristina...men nu far Emmeli ocksa vara med pa ett horn. Hmm...kyckling.

 

Sista jobbdagen imorgon! Tjohoo! 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback