Jamen för i helvete.

 

Jag tycker att det räcker nu. Jag vill inte bbli klämd på av flera personer, ha dem dunkande med knytnävarna på mina njurar, trycka sina fingrar långt ner i magfläsket eller sticka upp dem där jag inte vill ha fingrar uppstuckna. Jag vill inte. Jag vill inte kissa i fler burkar, lämna mer blod eller ta mer antibiotika. Det var bra så, tack så mycket. Jag tycker inte om att sitta i telefon med sjukvårdsupplysningen som ena dagen säger åk till akuten, nästa ' försök äta lite blåbär och a-fil' och åter nästa 'åk till akuten'. Jag vill inte åka till ackis. Jag vill inte kvalificera mig för ett frikort, varesig för läkarbesök eller på apoteket. Vill inte, vill inte, vill inte, VILL INTE, V I L L  I N T E ! ! ! !

Däremot skulle jag uppskatta om min högra vrist skulle vilja känna för att inte vara svullen längre, jag vill nämligen inte behöva oroa mig för blodproppar heller. Jag klarar mig utan, thank you very much.


Kommentarer:
Postat av: Rikardanastasia

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback