Jävla skit.

 

"här är de viktiga kuverten igen." "jaha, tack då." "Alltså..de är JÄTTEviktiga!"

 

Fan! Hörru Micke K, kan du inte komma tillbaka och påpeka hur VIKTIGA kuverten som du vägrade prata med MIG om, utan var tvungen att vänta på KJELLE för att en nämna dem, är? Kan du inte fortsätta bete dig som om det enda jag gör om dagarna är att lägga patiens? Jag RÄKNAR och SKRIVER UPP att ingen har rört de där JÄVLA kuverten VARJE DAG!! Kan du inte komma tillbaka med den där bekymmersrynkan mellan ögonen och uppföra dig irriterat oroad så att jag får tillfälle att påpeka hur nedlåtande du är och kanske komma på något bättre att säga än "jajaja". Någonting bättre, så att du kan säga "ursäkta" istället för "jaha, det visste du?".


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback