En get som smet

..kommer inlägget inte att handla om. Kom ner till Stockholm för en halvtimme sen kanske, sitter och luktar på pappas pizza-bak. Katten sitter också och stirrar på honom, men jag vet inte om det är av samma anledning som jag. Vi lämnade in uppsatsen idag, stolta över att vi faktiskt hade forskat lite. Mindre stolta över att 85% av tiden som vi skrivit den på har gått åt till att äta lunch och klaga över den med alla andra grupper. Det slutade med att den fick titeln "Your local NP -a study of noun phrases in the Press-" vilket vi tyckte var roligt. Jag känner mig lite töntig...men det var i alla fall bättre än "noun phrases in contemporary journalism". I morgon blir det julbord i korridoren, men typ ingen kan komma. Ska försöka tvinga iväg Mike till systemet och köpa starkglögg. Vi får se hur det går. Och ibland är saker mer läskiga än mystiska. Tyvärr.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback