La la la laa la lala la laaa! (mitt musikaliska jag)


Jag vann! Blev sa glad att skiter i om ni far sitta och klura pa vad det ar jag skriver. DN pa stan har skapat en cd som heter pophopp som de hade en utlottning om, och JAG VANN! I never win.

Annars har jag haft The Twelve Days of Christmas pa hjarnan sen igar da de minsann serverade starkglogg. Roberta var valdigt sot nar hon forsokte gora rorelserna till den.

Och mister fuck-face ovanfor kom hem klockan tva inatt (tio minuter efter att jag hade gatt och lagt mig) och spelade musiken hogre an han nagonsinn har spelat den tidigare. Och den var sa hog att hans gaster var tvugna att skrika tillrackligt hogt for att vi skulle hora dem for att overrosta musiken. Javla pucko. Sa vid tio i fyra (efter lite dozing) ringde jag slutligen storningsjouren (eller som Mike har programmerat numret i min telefon: Uppsalahem Noise Police) och efter en halvtimme ungefar slutade ljuden. More or less, de var val bedovade av volymen eller high on cocaine eftersom man fortfarande kunde hora lite av deras samtal. Sen var jag javla arg att jag inte kunde sova...det var inte kul att lufsa ivag till seminariet i morse.

Men mest ar jag glad, aven om jag lyckades gora mig sjalv ganska bitter av att beratta om snubben dar uppe. De hade jattegod lunch i skolan, som inneholl VALDIGT mycket vitlok. Kom och andades pa Mike och han var inte imponerad. No more kisses for you. Hmpf! Han skulle bara veta att jag tanker ha massa vitlok i middagen ocksa. Uppsatsen ar i stort sett fardig, och imorgon aker jag till stockholm for att se Geten med modren.

Jag vann!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback