Tough Shit


Nu var det väldigt länge sen jag bloggade, och väldigt mycket har hänt.

Framförallt är det farfar som har hänt, eller bortgången av honom i alla fall. Det kom snabbt och ganska oväntat (för mig that is), men ja. Allt det gamla vanliga; han var gammal, slapp ligga på sjukhus, hade levt ett bra liv, och det var nog bäst så i alla fall. Och själva bortgången var riktigt 'vacker', men det är ingenting jag vare sig vill eller kommer prata om. Min sorg är alltid privat, så ni behöver inte fråga eller säga något heller. Jag är som en katt som bara lägger sig i ett hörn.

Och nu när det var sagt så känns det alldeles fel att skriva om allt annat banalt som har hänt. Ni får helt enkelt ta och vänta en liten stund....en liten stund till, menar jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback