Bit av kaka


Färdig, färdig, färdig! En timme kvar av tiden och jag nöjer med min tolkning av delfrågan 'what is revealed about the theme/s of the chapter in this passage in relation to the text as a whole'. Har till och med hunnit duscha. Och skriva ut skiten! Det är väldigt skönt att slippa jäkta till skolan och bråka med skrivarna där! Så får man betala pengar också...det gör man ju nu med, men inte lika uppenbart. Så nu ska jag bara klä på mig och traska iväg och lämna in den, möta Mike, och sen tentaöl på Norrlands vid sju. Det lär inte bli så vilt eftersom alla närvarande kommer ha samma språkstrukturtenta på fredag.

Johan fyllde år igår, mer om det sen. Ikväll ska jag inte tänka på något som måste göras! Typ blogga och plugga grammatik.

Tjoflöjt.

Kommentarer:
Postat av: Meetarsenal

Hi, very nice site!
Good luck!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback