Ses vi i november?


Ja, tentan kan verkligen ha gått hur som helst! Eller VG blir det väl troligen inte, men för första gången i min universitetskärriär är jag riktigt orolig för att det inte gick. Träffade Charlotta och Anders utanför och frågade inte hur det gått, utan om vi skulle ses i november. Det är då omtentan är. De svarade, mycket vackert och unisont: vi ses i november! I och för sig ses vi redan på tisdag då första samhällsföreläsningen är. Innan det behöver jag bara lämna in min smått omskrivna essay (typ med en titel som folk förstår) på måndag så i helgen tänker jag inte göra någonting. Förutom möjligtvis gå en ficklampsvandring med en riktigt arkeolog, Johan och Stéphanie bland Uppsala högar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback