Stora cd-lyssnar-dagen


När man måste plugga blir plötsligt så många andra saker extremt viktiga (har jag någonsin nämnt det här ämnet tidigare? Nah), som städning till exempel. Men om man som jag nu har ett väldigt stökigt hem och storfrämmande kommandes imorgon måste ju det också bortprioriteras. Dagen  har jag således tillbringat lyssnades på mina skivor...och det kan ta ett bra tag även om knappt halva skivsamlingen är kvar i Stockholm. Just nu är det Badly Drawn Boy och Hour of the Bewilderbeast som spelas.

Uppsatsen behöver inte bli klar förrän på söndag nu, men det spelar inte mig någon större roll eftersom Anna som sagt kommer i morgon, sen åker hon och jag till Stockholm på lördag och vidare mot vildmarken i öst på söndag. Kommer tillbaka på tisdag, kommer fortfarande missa grammatikseminariet (som jag ändå inte går på i en självsvådlig anda) men lyckades på fyllan och villan lova att gå på snerikes sångboksfest den kvällen. Jag tror att jag blev lovad 'Jymden', men jag är inte helt säker.

Annars skulle jag kunna underhålla er med lite anekdoter från mitt Inselkampf-liv, men vet ärligt talat inte om någon är så intresserad. Jag har plundrat en ö på typ 100 000 guld, mitt framför Little som inte var så glad...heh. Men nu ska jag i alla fall köpa en massa trä av honom, så han lugnade ner sig. Och trä behöver jag ju ändå...men mina skepp har inte kommit tillbaka från sitt andra uppdrag än och kommer inte göra det på ytterligare 33 timmar heller. Jag blir så deprimerad.



Kommentarer:
Postat av: Eirikamna

Very useful information. Thank you!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback