Tjat tjat tjat


Jaha, nu var det visst två veckor sen jag uppdaterade bloggen. Ska man behova få en massa pikar för det?!!
Till råga på allt när jag inte är värst. Cecilia Hagen på expressen har en blogg, de få gånger hon har skrivit i den så har det varit lite halvmotvilligt med lite gnäll om att det är bortkastad tid. Senaste ilägget är från den 30 augusti - och frågar som återstår är såklart varför? Inte varför hon inte har skrivit sen dess, utan varfr hon över huvudtaget har en blogg till att börja med! Framför allt eftersom man ibland ser en liten notis om den på expressen.ses högerkant. "NYTT Cecilia Hagens blogg" står det, men inte är det något nytt med den. Genast börjar ju jag, lite halvt oroligt, undra om det är någon som TVINGAR henne att ha en blogg. Någon redaktör som tycker att det vore bra om just hon gjorde det, för alla krönikörer har minsann inte en egen blogg, långt ifrån till och med. Så jag mejlar. Och frågar. Varför tvingas du ha en blogg? undrar jag. Vad har du gjort för att förtjäna detta grymma straff? frågar jag. Nämner något om datumet 30 augusti gör jag också. Vad svarar Cecilia Hagen? "Det är ingen som tvingar mig. Jag har inte bloggat på jättelänge."
WTF?! Det var ju det jag sa hela tiden i mejlet till henne! Tror hon jag är helt dum i hela jävla huvudet eller? Skrev under gjorde inte ens. Jävla pucko. Och varför har tanten en blogg om hon nu inte vill ha den?

Mike åkte till England idag, ska vara borta i tio dagar, men höll på att missa planet eftersom han fortfarande tar 500 år på sig att göra sig iordning (inte lär han väl bättra sig heller). Så om vi två någonsinn ska träffa er och är sena, så vet ni vad det beror på: han har bara åsidosatt två timmar på sig att göra sig klar. Det är aldrig mitt fel. Bara så ni vet.

Annars är det fortfarande sjukt mycket plugg, men oljudet uppifrån har slutat (nja) i alla fall...har ni tur får ni höra mer om det imorgon när jag ska skriva uppsats (på min dator) hela dagen. Då händer det att jag skriver här ibland...oftare än Cecilia Hagen i alla fall.


Kommentarer:
Postat av: Meetdrive

I really appreciate your website.
An interesting website with an interesting design.
A lot of interesting info.
Thanks.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback