Words, words, words


Jag blir alltid lite förvirrad när det gäller mina uppsatser, framför allt när det gäller de små till skrivkursen. Nu har jag skrivit 391 or om de där djurförsöken, exklusive rubriken (som för tillfället är 'blah blah blah blah') och mitt namn, och det känns som om jag knappt börjat. A MAXIMUM of 800 ord, inte ungefär 800 ord, MAX 800 ord. Jag har alltså kommit halvvägs till max. Förra uppsatsen var också max 800, när jag lämnade in den var den på 950, men sen var jag tvungen att förtydliga en del och lägga till en sammanfattning, så då var man uppe i 1150 ord. Och det känns inte som om jag kan ta bort något heller! Det är inte bara ordbajs, det är poesi.




Eller nåt.

Kommentarer:
Postat av: Bofanny

Greetings. This site is so full of information


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback