Haj happahaj happahaj happahappahappahaj


Det var ett tag sen jag skrev här, jag skyller på att jag inte haft tillgång till min dator, och av RESPEKT för läsarna undvek jag att använda Mikes eftersom det är så tröttsamt att läsa texter utan å, ä och ö.

MASSA saker har hänt! Som en flytt till exempel. Upp en trappa, men det var ändå ganska utmattande. Proppen kom upp och hjälpte till i några dagar, och allt är inte riktigt uppackat än. Nästan dock! Och alla nya IKEA-grejer är i ordningmonterade...gardinstången försvann någonstanns på vägen och rullgardinerna var för stor (suck) så vi måste tillbaka snart. Som tur är är det ingen direkt insyn ändå. JÄTTESKÖNT ATT VARA TILLBAKA!!!!! Fast typ halva korridoren har flyttat, bl a Marcus och Fia (min 'bästa uppsala-kompis'), men alla som har kommit istället verkar jättesjyssta. Jonas som för övrigt har jobbat på ICA Karlaplan (och typ kände igen oss. Och tydligen är Mike lite utav en legend där sen han försökte betala med ett SF-kort) och Carine med tillhörande pojkvän från Edinburgh (han och Mike ska till Williams på fredag...för att snacka skit om Sverige och klaga på att det inte finns fler pubar här). Så om man tar dessa trevliga människor och drar bort förlusten av Stina och hennes äckliga pojkvän och de andra, så ligger man fortfarande på plus ändå.

OCH jag lyckades få biljetter till Eddie Izzard! 475 spänn, men det får det fan vara värt!

OCH Proppen lyckades mygla till sig gratisbiljetter till någon sorts finlandskryssning!!

OCH  nu inser jag vad det innebär att jag faktiskt lovade Johan att hjälpa till med recce-spexet på fredag...

OCH jag borde verkligen få tummen ur och skriva den där jävla uppsatsen om enpersonshushåll...Fan.

OCH en massa andra saker som jag redan har glömt.

Kommentarer:
Postat av: Doggiedash

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback