'Not alone but on my own'


Äntligen är jag färdig med uppsatsen om det miskade antalet storhushåll! 120 ord mer än jag behövde till och med...nu ska jag bara orka läsa igenom den ytterligare en gång för att kolla att jag inte är dum i huvudet.
Sen iväg till skolan, trycka ut 8 kopior av den [sic!] och ta mig vidare in till stan för att köpa vitaminer, biljetterna och frimärken.

Alla verkar förövrigt planera att bli hälsosamma i höst! Det hade varit mycket enklare om typ Anna hade bott kvar i Uppsala så man  har någon att gå med. Det är så enkelt att låta bli om försöker köra ensam. Det känns lite absurt att jag i tredje ring faktiskt simmade två kilometer i veckan med Proppalainen OCH gick på friskis med Anna. Anna som visst skulle passa en gubbe hela dagen och bara satt och käkade bullar. Ska försöka hinna gå och kolla på kläder med henne när jag åker ner till Stockholm nästa gång.

Kommentarer:
Postat av: Troyeli

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback