Trött och meningslös


Nu känner jag att jag är på en ny höjdpunkt i mitt liv: i stället för att faktiskt skriva färdigt den där uppsatsen (casual cause analysis, för den som undrar) så sitter jag nu och väntar på att de ska uppdatera poängen på inselkampf. Vi -tror- att det sker kring klockan ett, men ingenting är säkert...förutom att jag faktiskt inte är desperat nog att vänta tills klockan två om det inte stämmer.

Nu när jag lyckades få telefonen att funka igen så fick jag reda på att Anna haft problem medd att sätta in pengar på mitt konto (känns inte så roligt) och att peråebba inte tänker följa med på Eddie Izzard eftersom ebbadelen har uppkörning i Eskilstuna dagen efter...vilket jag antar är ett giltigt skäl! Så nu blir det nog Aida istället och om ingen annan är intresserad så kommer nog en viss liten mediavetare ha hunnit ändra sig tills dess. Kanske.

Och näe, det verkar inte som om statusen uppdateras vid ett!

Jaja, nu är det bara att läsa The House on Mango Street som är en alldeles utmärkt del av litteraturkursen! Kort OCH bra! Dessvärre ska YTTERLIGARE en uppsats vara inne på måndag om John Okadas No-No Boy. Den ska visst också vara bra, men lååång. Jaja. Får väl låta bli att vara bakis i helgen.

På tal om bakis så hade Johan korridorsfest i fredags! Vi hade inte ätit innan och av någon skum anledning hade han fått pengar av mamma att köpa sprit för. Mycket blev det, snömansvin, annat vin och tredje vin samt vodka för första gången sen den beryktade lemondrop-kvällen i England. Fortfarande inte gott att dricka rent, men jag får i alla fall inte kväljningar längre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback