A-huö huö huö


Jag och Kjelle är värsta dynamic duo of comedy. Ni skulle ha varit här i morse. Klassiker!

En entrepenör står i luckan och ska hämta ut kort och nycklar, Pablo kommer och vill hämta sin nyckel. Medan jag skriver in snubben och tar fram kortet går Kjelle för att hämta Pablos nyckel i nyckelskåpet.  

Jag (ganska högt) - Kan du ta "fastighetens entreprenörer C" också? (nyckeln heter så:..nästan)
Kjelle (ännu högre) -B?
Jag - C!
Kjelle- E?
Jag - C!
Kjelle - D?
Jag -C!!
Kjelle (tar ut nyckel B och börjar stänga skåpet) - Sa du B?
Jag, Pablo och snubben - C!
Kjelle - Jaså. C.


Dagens mål: Eftersom det är min sista dag på jobbet, antingen kalla någon för "dude", "asshole" eller båda.

Det är ett bra mål.

Kommentarer:
Postat av: gnuggis

hur gick det?

2006-08-18 @ 20:12:37
Postat av: Pedermonica

Great site, keep up the great work


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback