Aiight


Plats: Sängen
Humör: Glad och trött
Soundtrack: The Velvet Underground - After Hours

AH-hahaha!! Vg på ytterligare en tenta! I rule the school! Eller...så är det pinsamt uppenbart att det är en a-kurs man går. En tjej i kursen frågade på lunchen vad jag skulle göra om jag inte kom inte på översättarprogrammet. Jag vill inte tänka på sånt! Hu! Men nu ska vi inte tänka på sånt.

Och en grej jag inte fattar med "du är vad du äter" är att så många verkar tycka så illa om misosoppa och avokado. Ba, hallå?

Men jag älskar Wiin! Zelda är skitsnyggt (man rider på en HÄST! Och kan vara en VARG!) och det tog faktiskt inte så lång tid att vänja sig vid den nya kontrollen. Och det är jättekul att slåss med den. Och helt plötsligt måste man fiska i alla spel! Harvest Moon, Animal Crossing, Zelda. What's happening, people?!

Alldeles strax är det jul. Läskigt.

Euhm. Någonting mer.

Invånarna i Animal crossing har börjat prata om Mike som ett pizza face. Det är bara jätteroligt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback