Figment of my Imagination

Plats: Ja...soffan. Funderar på att sluta informera om det.
Humör: Ont.
Soundtrack: Mike spelar Psychonauts. Det är jätteroligt att bara lyssna på.

Nu känns det verkligen att det är över, två Thank God It's Over- fester på en helg (och med tanke på alla kakor och muffins man ätit på dem är det nästan thank god they're over). Men det har varit trevligt. fast jag måste säga att jag inte hade så mycket ångest över kvaliteten på min egen roman efter den allmänna högläsningen i lördags. Inte för att min är så superfantastisk, men när väldigt självmedveta människor är misstänkt ivriga om att dela med sig av sina alster kan det bli lite jobbigt. Det var i alla fall jätteskönt att ha en helg utan något direkt ansträngande. Jättejätteskönt.

Och, lustigt nog, så hade jag för en gångs skull medvind på cykeln hem från Flogsta. Fantabulous.

Köpte Fable härom dagen. Jag börjar komma in i det nu, men jag föredrar verkligen nintendo framför allt annat. Och tyvärr verkar det som man bara kommer kunna köpa de gamla spel som släppts i landet man bor i till Wiin. Jättesynd, jag har sett fram emot att få återuppleva det fantastiska lilla-draculaspelet vi hade till Famicomen i min barndom ända sen jag fick reda på att man skulle kunna köpa gamla nes/snes/64-spel till den. Men så blir det alltså inte.

På fredag blir det spritfest! Fast jag förstår inte varför jag envisas med att fortfarande kalla det för spritfest när det kommer bli champagne. Kanske snittar också. Och spel. Borde kanske organisera det på något sätt, men inte än. Orkar inte. Undrar hur länge man kan skylla på nano-koma?

Nu ska jag börja fundera på att slänga ihop en spellista. Men jag orkar nog inte när allt kommer omkring. Det är roligare med bokstavliga emotional baggage.

Kommentarer:
Postat av: Boruna

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback