Futharken


Det är fruktansvärt roligt att skriva hemliga meddelanden med runor. Ännu roligare är att försöka tolka andras. Jag fick till exempel hursilskathor.

Gjorde ett halvhjärtat försök till tentaplugg idag, det var roligt, men inte särdeles pluggigt. H-ANYway.

Annars...vet jag inte. Inga intriger, inga mysterier. Inga julklappar (vad tusan ska man köpa?!). Känns inte som jag gör något, men snart blir det både luciafest, tjej-take away, spritfest (flyttad) och tentafest. Inte i den ordningen, nödvändigtvis.

Jag vill också göra en tv-spelsröst!

Och...köpa musik. Och...se den sista enhörningen (på väg hem till mig med posten!). Och...sova. Och...skryta: VG på textanalysen och G+ på den amerikanska litteraturen! Av Erik, som inte alls förstår vad jag menar för det mesta.

Nu: Vet inte.
Sen: Kanske sova.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback