Och OP fanns...

Tillstånd: Fortfarande full, misstänker jag.
Soundtrack: Bara ljud. Massor av ljud.

Jag har blivit jättegammal. Förr när jag blev berusad och tyckte att det var en bra idé att gå och lägga sig var det donk och sova i tretton timmar. Nu är det jätteorolig sömn och upp efter fem. Vilket också gör att jag vaknar upp berusad oftare än förr. I don't like.

Det var spritfest med Agnieszka, Anders, Dennis, Mike och moi. Och om än inte OP så var det överflöd av rom. (OP var det inte ens nära att vi drack, jag har bara Måsen på hjärnan...). Fast nu minns jag också någon sorts plommonbrännvin med jultomten på flaskan. Eller, helgon. Same difference. Det var kul. Väldigt kul.

Hade tänkt åka ned till Stockholm idag. Det betyder att man måste packa. En massa tunga julklappar. Och massa folk. Överallt. Och göra rent hos fiskarna. Och jag kan inte ens tvinga iväg Mike att köpa mig bakis(fylle?)mat. Suck.

Och, ja, korta meningar känns lite enklare att hantera för tillfället. Och, och, och. Alltid skriver och.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

det har definitivt med åldern att göra, det där med vaknandet, det gäller mig också! hoppas du får en skön jul, jag ska åka i morgon äntligen... kramar skufsilufs

2006-12-21 @ 21:32:33
Postat av: Flodhäst

GOD JUL! :-)


Nu åker undertecknad bort...

Postat av: Flodhäst

Gott nytt år, din lilla fluffboll!!!

2006-12-31 @ 13:57:39
URL: http://kevan.org/brain.cgi?Duribald

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback