Jaså. jaha.


Alltså. I'm breaking new ground med min uppsats, vilket såklart är väldigt roligt (och lite meningen liksom), men lite jobbigt också. Till exempel finns det i stort sett ingen sekundärlittertur på Carolina. I stort sett? Jag menar ingen som helst. Men, men...


Fiket rullar vidare i mer positiva yror också. Tyvärr är inte Ebba fikis längre, men har blivit ersatt av inte mindre än tre personer. En bakresurs (Martina. Kommunicerar genom att ställa frågor i stil med "vad är det pinsammaste du någonsinn gjort" eller "vad är det taskigaste någon någonsinn gjort mot dig") och två fikisar (Hanna och Jenny. Har problem med att jobba valborg och är båda jättelånga och jätteblonda. Dessutom har de båda lite -intressanta- röster.). Det här innebär att jag kommer få var tredje vecka ledig! Woohoo! OCH inte behöver komma in och baka lika mycket.

Pappa fyllde år i helgen. Det var stillsamt och trevligt. Dessvärre drack vi upp hans present.

Proppen (och Cissi?) kanske kommer upp till kroppkakegasquen. Jag drömde i förra veckan att jag skulle sy klänningen till densamme, så nu har jag köpt en massa tyg. Och oavsett hur resultatet blir så kommer den att vara drömlik.

Ehhmmm....säkert massa mer.



Kommentarer:
Postat av: JRA Arnborg

Kan du inte passa på och sy en väska till mig då också? och när kommer egentligen Anna och hälsar på?
Ha det bra!

2006-02-28 @ 08:36:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback