Skadeskjuten.


Eller nja. Men terminen har knappt börjat och jag håller redan på att gå sönder! Jag som aldrig skär mig går runt med en massa plåster på fingertopparna, världens skavsår på hälarna, glaskross i foten (eller jag tror i alla fall att jag har fått ut allt sen vinprovningen) och ett hål i huvudet. Det råkade hamna där efter att mitt huvud på något sätt krockade med hörnet på mitt skrivbord. Det kom blod!! Men jag gick ändå till Kalmar dagen efter och bakade och kände mig lite groggy.



Kommentarer:
Postat av: Sofia

glasskross? låter nästan mumsigt... vilken smak?

Postat av: Karin

Shaddap.

2006-02-07 @ 13:42:24
Postat av: Alanviktoria

Excellent site. It was pleasant to me.

2009-12-23 @ 08:47:30
URL: http://alanviktoria.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback