Sjuk (ack och ve)


Vaknade upp med en förkylning i morse, så hela dagen har gått åt till att tycka synd om mig själv och potatisande i soffan.

Nu är det alltså min tur att skriva c-uppsats, det känns lite lagom nervöst. Framför allt eftersom de på uppropet i torsdags presenterade alla kurser man kunde välja och de olika områdena man kan skriva uppsats i bara för att avsluta med att dela ut en blankett som de ville ha tillbaka ifylld två timmar senare. Efter mycket ångest och taktiskt tänkade blev det i alla fall läskurser i amerikansk litteratur och språkvetenskap, samt en uppsats i den förra. Agniezska och Charlotta var kvar, plus några andra som jag känner halvbra, men annars har det varit stort bortfall. Men vad gör man med engelska c egentligen? Man har ju inte direkt sitt på det torra.

Jag och Ebba har varit mycket på Kalmar också, bakat en ohygglig massa och druckit läsk. Nu känns det inte bara "inte jobbigt", nu ska det till och med bli kul att bli fikis igen. Fast de verkar vilja skilja oss från resten av klubbverket, inte så mycket barmästarna själva som 3q och utskotts-människorna, så vi får se hur det går. Vi ska i alla fall försöka komma in lite mer när vi jobbar imorgon på mofo (efter att ha flyttat/hjälp till med att flytta) för att sedan gå vidare till fiket på söndag morgon. Än så länge har vi i alla fall fått uppskattning för våra muffins, kärleksmums, smet och brownies. Men blir det någon smörgåstårta?

Och jag har impulsköpt en mobil! Den gamla hade ju tagit upp ovanan att stänga av sig lite hipp som happ, så nu har även jag en kamera och polyfona signaler...ska bara bråka lite med inställningarna.

Och nu måste jag välja mellan all skit som går på tv. Orkar verkligen inte göra något annat (men nu hade visst John Travolta sex med någon tjej, så jag känner mig lite avskräckt för tillfället). Jaja.

Kommentarer:
Postat av: Konradkatinka

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback