Ledig helg



Nu i helgen kommer jag att vara ledig för första gången den här terminen! Men kommer jag hålla mig borta från Kalmar? Icke! Kroppkakegasque på lördagen och så har jag lovat de nya fikisarna att komma förbi på söndagen och kolla till dem. Men det borde inte vara några problem, jag och Ebba klarade det ju galant efter att bara ha haft en hjälp-fikis en gång, och vi var ju alla tre förra veckan. Det ska faktiskt bli kul att gå dit och fika (även om jag måste betala för det nu, grrr) och kanske spela lite TP. Har inte meddelat planerna för Proppen, men hon har magen att vara bortrest och inte skicka några vykort så jag har inte så dåligt samvete för det.

Johan, Per och Robert ska också gå, kanske Robban får möta Gustav igen? De verkar ju faktiskt smått lika.

Uppsatsen har en liten formsvacka nu, och jag skolkade från språkhistorian idag igen. Ska gå och prata med lärararen på tisdag. Läskigt.

I morgon blir det bira och burgare med Engelska B. Den här gången har jag dubbelkollat att jag sagt rätt dag till folk. Lite smått genant sist när jag skrivit onsdag i smset och torsdag i kalendern. Jaja.


Skåningar är läskiga. (Men hultsfredska "fucking twats" är inget annat än roligt!)

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Du fick ju ett modernt vykort!!!!
jag är ganska duktig på att fika så det ska jag nog klara av.

Postat av: Terjeveronica

It is the coolest site,keep so!

2009-11-26 @ 10:22:42
URL: http://terjeveronica.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback