the C-word


Sitter (står) i Karin Boye-biblioteket med Lotta och Agnieszka och fifflar lite med uppsatsen. Det går väl så där...framåt i alla fall! Har bara blivit enormt sötsugen.

I måndags hade jag handledartid med Elisabeth, hon sa att jag hade många intelligenta observationer, vilket känns bra, känns bra, men också att jag faktiskt borde skriva NÅGOT så att jag inte blir blockerad. Pah!

Ikväll ska jag jobba i köket på Kalmar. Får se vad jag tycker om det. Men igår när jag och Jenny bakade så kom alla qarna ner och sa hur duktiga vi var, inte bara för att fiket går med vinst. Bästa fikisen i världen kan jag skryta med att ha blivit kallad. Nya dukar har dessutom blivit beställda.

I helgen ska familjen på yasuragi, ska testa floating. Det verkar lite skrämmande med att vara instängd i en saltvattentank med bara sig själv i 45 minuter, men ska visst vara väldigt återhämtande. Vi får se.

Per och Johan var hemma hos mig i måndags och lirade tv-spel och åt pizza. Det var kul, men en ödesdiger sticka i min högerhand gjorde mig ju lite handikappad, så av någon anledning vann Per ganska ofta.


Säkert något mer, jag minns inte.


Tydligen ska jag kanske till medeltidsveckan. Är proppen på att fixa medeltidsklänning, kan man undra.


Kommentarer:
Postat av: Sofia

jag har redan läst hur man syr en på gotlands hemsida!
ska vi tälta eller bo i riktigt rum.. kanske borde kolla priser och boka ganska snart...

vill du ha pengar av mig förresten? isf kan du ju slänga iväg ett sms...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback