1, 2, 3. Å, ä, ö!

Plats: Hemma i soffan
Humör: Glad och uppspelt (oboy oboy obooy)
Soundtrack: Joanna Newsom - Sprout and the Bean

HaHA! Jag har köpt mig en dator! Med å, ä och ö! Och den är snabb som natten! Och vacker som jag vet inte vad! Min alldeles egan MacBook. Det känns oerhört skönt att vara tillbaka i äppeldjungeln efter de här avstickaråren med en ärvd pc och Mikes kryptiska superdator.

Det kommer bli SÅ mycket enklare att skriva romanen nu (som har gått väldigt bra ändå, vi hade skrivarträff på café Lion idag. Bortsett från att tjejen mittemot vägrade hålla käften så var allt tipptopp), för att inte tala om att göra läxor, faktiskt få slippa hacken i låtarna på iPoden, skriva mejl och uppdatera den här saken. Men jag garanterar inte att det kommer bli särdeles ofta ändå.


MEN...det är ju svårt att lära gamla hundar sitta, så bli inte förvånade om jag missar att trycka på åäöna i alla fall...

Dagens nanoprognos: 215 ord kvar ikväll.

Kommentarer:
Postat av: Du vet vem

HAr du någonsin sett en full flodhäst?!

MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!

Yepp i kväll är det jag som har skämt ut mig...

2006-11-05 @ 00:35:28
Postat av: Remynatasha

Very Good Directory !!! Keep It Up.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback