25 000, baby!!

Plats: Nyss hemkommen från det hiskeligt kalla regnet.
Humör: Ont i magen av alla kaffekarameller, men BOO-JAH!!
Soundtrack: Oprah talar om hur man inte ska ha håret i en tofs...eller nåt.


halvvägs, suckers! Stannade kvar i skolan efter språkhistorieintroduktionen (jag HATAR språkhistoria!) för att försöka komma ikapp lite på nano, och om det inte hade varit för Agnieszkas glada tillrop när vi skiljdes åt (25000 ikväll var väl kontentan), så hade jag gått hem efter de dagliga 1667 orden med något lamt löfte om att skriva färdigt ikväll...men nu jävlar var jag ju tvungen att stanna kvar i 3104! Och hon är bara två!! Klockan alltså.

Om det är så bra vet jag inte, det var något om terroristigelkottar, tedrickande och hur folk inte dör.

Sarah kommer till Sverige imorgon kväll, så ska ner till Stockholm och umgås och ljugas för. Men det ska bli kul ändå, har inte sett henne sen i julas. Råkade ju 'glömma' bort att säga till henne när vi var i England senast...men det var rätt skönt.

Nu: hemlagad champinjonssoppa (väldigt god. Och så enkel att göra!)
Sen: Skies of Arcadia
Efter det: Skriva på...romanen? hemtentan? c-uppsatsen? Äh.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback