5-sekundersreglen


Plats: Under täcket
Humör: Lite grinig faktiskt. Eller kinkig, som man sa förr, efter den där blöjreklamen.
Soundtrack: The Magnetic Fields - Papa Was A Rodeo

VAD har Bo Kasper gjort med ögonbrynen? Han ser ju skitläskig ut nu för tiden.

H-anyway. Jag är en person som antingen somnar på fem sekunder eller inte alls. Igår var det inte alls. Dessutom kändes det som det var på väg att bli en paniknatt, en sån som jag inte haft sen jag någon gång mitt i förra termins stress under en natt då Mike var i England fick för mig att jag faktiskt hade en hjärntumör (lustigt, jag vet.). Men det blev det alltså inte, en paniknatt det vill säga. Det konstiga var bara att min hjärna betedde sig som den gör när jag desperat försöker låta bli att tänka på en viss sak (som en förödande incident, till exempel, eller en hjärntumör). Men det gjorde jag inte. Skumt.

Summan av kardemumman är alltså att jag är trött. Och sushistället var stängt igår, så det bidde inget. Kanske på torsdag. I don't know, you don't care.

Igår verkar ha varit värsta skrivardagen, plötsligt ligger alla före! Utom Proppen...men det är okej, kämpa på ändå. Jag som hade tänkt skryta med att jag fortsatte skriva lite efter jag kom hem från skrivarträffen, men så hade ALLA gjort det. Jävla as. Steal my glory, why don't you?! Idag ska jag skriva skiten ur mig, och i mitt förvirrade tillstånd i natt fick jag för mig att jag nog har tid för c-uppsatsen också. Vi får väl se hur det blir med den saken. Har i alla fall fått poängen från språkvetenskapkursen från förra terminen nu. Woo! (Wii!)

Lämnade in ett kuvert med cashitos till 1q via baren igår. Till och med via Bernardh, via baren. Jag hoppas att det kommer fram ordentligt. Men om de nu tycker att det är svårt att svara på mejl, eller i telefon, så kanske de tycker det är enklare att trycka in en extra person vid bordet. Och inte har jag hört något om texten som ska läggas till till Luciabilden, eller om något med den borde ändras.


Fast nu är det nog dags för Everwood. Frukost är överskattat.

Ord kvar till dagens "officiella" nanokvot: 894 (och det innan jag ens börjat. HA!)

Kommentarer:
Postat av: Anthonyjennifer

Keep the good works comming.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback