Böh?


Plats: Köket
Humör: Slut i huvudet
Soundtrack: Belle  & Sebastian - Piazza, New York Catcher

Shit pommes! Där med magjsukan tog jag ju en paus från skrivandet på nano. Eller, rättare sagt, jag förlängde pausen jag tog i och med att Sarah och Anna kom upp. Det hela ledda i varje fall till jag hade fyra dagar kvar av november, och 20 000 ord på roman. Nästan halva, kanske ni tänker nu. Det tänkte jag också. Jag vet inte riktigt hur det har gått till, men i måndags lyckades jag få 5000, igår klämde jag fram 5000, och idag har det blivit 6000. Jag råkade säga att jag skulle fixa 10 000 idag, då jag får ut en hemtenta imorgon (som jag inte läst allt jag ska till...). Det vore fett med coolt om jag klarade det. Jag ska försöka, men teoretiskt sett kan jag sluta nu och ändå vara stolt. inte för att jag har någon möjlighet att skriva så mycket imorgon. Bla bla bla bla.

Och, roligt, det verkar som om jag kanske kommer få uppleva en rollspels-revival. På riktigt.

Kära mor plockade flera liter trattkantareller idag. Världen är inte som den ska längre, det är ju fan mindre än en månad kvar till julafton. Det ska inte finnas någon svamp ute i skog och mark NU heller.

Ehh. What else? Jo! Ibland vet jag inte när jag ska vara tyst. Så nu vet ni det också.

Kommentarer:
Postat av: Hannah

Din blogg är en klassiker.

Postat av: Farbror Flodhäst

Rollspel? Nu börjar du ju nästan låta intressant...

2006-11-30 @ 08:43:16
URL: http://kevan.org/brain.cgi?Duribald
Postat av: Karin

Käften. Mitt liv är intressant nog utan en massa alver och spindelbölder.

2006-12-05 @ 17:18:49
Postat av: Flodisen

Åh, spindelbölden är en klassiker! *förtjust*

2006-12-07 @ 17:27:20
URL: http://kevan.org/brain.cgi?Duribald
Postat av: Edvinmarlene

Nice site, keep up the good work!

2010-04-21 @ 07:34:48
URL: http://edvinmarlene.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback