Damn.


Nanosidan vägrar att samarbeta! Jag har ju nu faktiskt ansträngt mig ytterligare för att komma ikapp mina förlorade ord, och så kan jag inte ladda upp filen och få ett word count att slänga i folks (A) ansikten. Damn!

Och, ja, alla nyheter från min sida i november kommer att vara nanorelaterade. Get used to it, people.

Jag och Emma pratade om våra dåliga och bra dagar i köket. Jag hävdade att jag faktiskt hade en bra, ända tills tre sekunder senare då min hoummus blev för torr och potatismos för blött. Det var oerhört deprimerande.

Och min huvudkaraktär och fågeln hon tar hand om ska nog få gå på cirkus.


Bla bla bla bla.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

HAR du någon postadress eller? och varför står den i så fall inte på eniros, som vanliga människor? hur ska man då kunna skicka fina saker till dig? - skrufsilufs

2006-11-20 @ 15:59:12
Postat av: Karin

Ja, det har jag faktiskt! Den är jättefin och trevlig, och jag förstår inte alls vad eniro har emot den. Jag har bråkat med dem rätt mycket tidigare, och trodde att det var fixat. Det var det i någon vecka i alla fall, men tydligen har de bestämt sig för att jag inte finns längre. Jävla as.

hitta.se, å andra sidan, erkänner min existens.

2006-11-20 @ 17:18:25
Postat av: Karin

Och, eh...fina saker? I like fina saker.

2006-11-20 @ 17:20:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback