Going, going, gone

Plats: Den trasiga soffan hemma med den lilla, lilla laptopen
Humor: Lite hungrig men on top of things
Soundtrack: Eroll Garner - I Get a Kick Out of You

Idag hade jag mitt informerande tal i skolan, och allt gick superbra. Så dolde jag min snuttepenna också. I morgon blir det argumenterande, med talarstol och allt. Jag tror att jag kommer prata om hur ditt favoritband suger, men jag vet verkligen inte. Har ingen aning om vad jag annars kan prata om.


Dagens nanoprognos:
500 ord kvar (aiight)

Kommentarer:
Postat av: Gurkmums

Mitt favoritband? Isterband?

2006-11-03 @ 12:23:11
Postat av: Karin

jesus fucking christ!

2006-11-03 @ 14:32:46
Postat av: SuperHippo

Jesus fucking himself?!

2006-11-03 @ 14:51:55
Postat av: Markuscarmen

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback