Mitt favoritband suger

Plats: Ovanpå klädhögen
Humör: Ont
Soundtrack: The Magnetic Fields - Asleep & Dreaming

Fler borde lyssna på de 69 kärlekssångerna, de är faktiskt underbara. Det gäller bara för skeptikerna att ta sig förbi låtar som Love Is Like Jazz.

För övrigt är jag in the zone. Skrev 2000 ord till på romanen idag, och jag kan till och med stå för den. Fast det är inte så att jag direkt kommer uppmana, om ens tillåta, folk att läsa den.

Har börjat evighetsarbetet med att lägga upp min musik på Angus MacApple (den heter så, datorn). Hade i alla fall vett nog att inte göra det i alfabetisk ordning. Eller menar jag att jag inte hade vett nog? Det får tiden utvisa.


Dagens citat (försök lista ut varifrån): Love is like jazz, you make it up as you go along and act as if you knew the song. But you don't, and you never will. (. . .) It's divine, it's asinine, it's depressing.

ahh, love is in the air tonight, kiddies!

nanoprognos: 2318 ord före!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback