Nubörjardetnubörjardet!!

Plats: Ja...datasalen igen. Det finns å, ä och ö här, okej?!
Humör: Det svider i ögonen, men jävligt på!
Soundtrack: Bright Eyes - First Day Of My Life (har äntligen återinförskaffat I'm Wide Awake It's Morning, orginalet försvann någonstans i Kalmars svarta hål)



Ikväll är det nedräkning till första november hemma hos Agnieszka. Jag är faktiskt riktigt peppad på att sätta i gång att skriva...få se hur länge det håller i sig, kanske känns lite annorlunda när man inser att 1667, eller vad det nu är, är rätt många ord att skriva om dagen.

Annars har vi fett med läxor! Ja, läxor, inte hem- eller inlämningsuppgifter.

Och jag ska köpa en dator, har jag bestämt. En MacBook tror jag. Har varit väldigt sugen väldigt länge, inte bara pga det här åäö-tjaffset. De är rätt dyra...och Johan skaffade precis en. Men jag vill!!

Kommentarer:
Postat av: Vegardviktoria

Great site!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback