Gah.


Faaaaan. Snart börjar det! Om en sisädör tjugo mintuer kommer det ringa på dörren, oh det betyder GÅ! As in klara, färdiga, gå. När är det tänkt att jag ska komma på alla saker jag måste göra, men har glömt, men det finns ingen tid, eller ork? Jag tycker inte om att flytta. Jag tycker om att ha flyttat. Kanske, beror på hur det kommer gå idag. JÄTTEBRA, kommer det gå. Alldeles fantastiskt. Jag ska inspirera och hålla humöret uppe. Som jag alltid gör.

Och pappa påpekade glatt att alla hyllplan borde packas i en egen -någonting- för de sitter nämligen löst. Det visste jag. Det har jag tänkt på många gånger, men har jag gjort något åt saken? Nix. Kanske borde fixa det.


Kommentarer:
Postat av: Anders

det gick ju bra!! kram.

2007-04-14 @ 21:40:33
Postat av: Anna-panna

Så hur har det gått med flyttandet?

Postat av: Svenlinnea

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-02-02 @ 10:58:11
URL: http://svenlinnea.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback