Onda ögat


Att vakna med ett ömt öga är alltid lika intressant och irriterande. Frågorna hopar sig; vad har jag egentligen gjort under natten? Ska det vara så här? Borde jag oroa mig om några timmar? Sedan drar man ifrån gardinerna och får reaktionen "snö?". Snö? Den virvlar så där mysigt och ser fin ut, och det ligger kvar på hustaken. Ska det vara så här?

Dagens mål: Införskaffa föda, skriva på uppsatsen, gå långpromenad med Anna och Baloo (snö?). Vi hade tänkt ha en klassiskt kylig picknick på gärdet/djurgårn. Hur långt kan man egentligen sträcka sig?

Gah! Satt och mumsade på diverse nötter i några sekunder, när man sen tittar upp igen har snöandet tilltagit. Var var du i december, ditt as?! Och också; betyder det här att jag måste sätta på mig strumpbyxorna i alla fall? Jag hade räknat med att det skulle vara officiellt vår nu.

Mmm. Frön.

Kommentarer:
Postat av: Flodhäst

Pussa Baloo från mig!

2007-04-09 @ 11:11:57
Postat av: Karin


Tänker jag inte! Jädra snuskhund.

Postat av: Flodisen

Du är bara sur för att du inte är fluffigast i familjen längre.

2007-04-11 @ 12:59:45
Postat av: Karin


Uppenbarligen har du inte sett mitt hår på morgonen.

2007-04-12 @ 08:47:30
Postat av: Flodhäst

Nej, det har jag inte. Du vägrar ju konstant att älska med mig... *räcker ut tungan*

2007-04-12 @ 15:13:57
Postat av: Karin


*blank stare*

2007-04-13 @ 13:44:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback