When There is Nothing Left to Burn...


Jag har rätt länge haft en obeskrivlig lust att bara blogga. Inte för att jag har något särskilt att säga alls, snarare blir det ett riktigt antiklimax när jag väl sätter mig ned för att skriva och inser just detta. (Jag vet! Jag kan blogga om att inte ha något att blogga om!)

Valborg börjar ta form i alla fall, men jag ställer mig tvivlande ändå. De valborgar jag har varit i Uppsala har varit allt annat än harmoniska (2005 - begynnande blindtarm, 2006 - jobbade (efter kvalborgsfirande) sillunch och galopp) men nu kanske det blir ändring på det. Borde typ ta mig till systemet.

Har suttit och stirrat på uppsatsen den här veckan. Jag vet inte vad jag tycker, ibland verkar jag faktiskt nästan vettig, ibland påpekar jag bara det uppenbara. Och fotnoterna bråkar med mig! Men idag lyckades jag ändå stryka en del, vilket nog var väldigt nyttigt. Och nu har jag till och med kommit så långt att jag börjar fundera på vad den ska heta. Planen är att sätta eld på en kopia av den och korka upp den flaska champagne som sparats för just det här ändamålet så fort allt är avklarat.

Anna kommer imorgon, med Baloo (som INTE är en eufemism för Roger). Det ska bli kul.

Kommentarer:
Postat av: Flodhästtypen

Kanske Baloo kan lära dig hur man har kul på Valborg? Kom igen, katten, det svänger ju!

2007-04-26 @ 20:24:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback