Det gör ont i mig


Dagen då jag lärde mig att 'sanguine' kan betyda både 'blodtörstig' och 'muntert optimistisk'. Vem tusan tog det beslutet?

Igår när jag letade efter ett svep att få gå ut i ösregnet låg det plötsligt en liten vit lapp innanför ytterdörren. ÄNTLIGEN har min The Last Unicorn kommit! (55 spänn, can you believe that?) Även första säsongen av Foster's Home For Imaginary Friends, som hoppsan visade sig vara region 1. Men fortfarande. Jag gillar roliga och smarta barnprogram, end of story. 'I like chocolate milk' (hö hö hö).

image18



Idag ska jag linda in mig i en filt, dricka varm choklad (inspired!), spela Oblivion (hur man gör det läskigt igen: gå med i the Dark Brotherhood), tycka synd om mig själv, titta lite på enhörningen, vänta på att Mike ska komma hem och få honom att tycka synd om mig också. Maybe even do stuff for me. För rent logiskt, om gud nu nödvändigtvis känner behovet av att straffa mig för att jag inte har blivit gravid den här månaden heller, borde väl även Mike lida för att han misslyckas med att göra mig det?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback