Dagnabbit

Så i år gick jag ut med devisen "inga hemgjorda julklappar iår, jag är trött, jag är sliten, jag har fått nog av allt jävla pyssel". Sen kom min mor och sa "jag vet att jag brukar säga att vi inte ska ha några julklappar iår, men iår menar jag det verkligen, inte som de andra åren när jag också sagt att jag verkligen menar det. Jag tänkte att vi kunde göra alla julklappar själva den här julen." Idag ska jag ner på stan och köpa garn och tyg och sprit att dränka mina sorger i.

Och efter att jag länkade till det enda av mina inlägg som får riktiga kommentarer från riktiga människor om hur mycket de älskar mig och min blogg har de bara rullat in (kärlek och vänskap). Undrar vad som kommer hända nu? Det intressanta, tycker jag, är varför de valde just det här inlägget att kommentera.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Du är galet populär! Kan det vara att det är på engelska och att det är Oprah? Kanske ett spam föder ett annat...

Sprit..? Mm.

Postat av: Agnieszka

Så hur många glasburkar vill du ha...? Vi har en hel del. :)

2007-12-06 @ 12:20:09
Postat av: Elin

Jag har också glasburkar! Tydligen är det inne att göra sina egna julklappar i år. Det läste jag i Expressen.

2007-12-06 @ 22:50:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback