Encapsulation

Mormor hade julkaffe idag och var söt. Jag är tillbaka i Uppsala och trött. 3-skive-historien Blue Dragon är nu slutspelad och jag har två andra spel på kö (men har jag tid?). Julen står runt knuten och jag är inte färdig. Förhoppningsvis lyckas Mike skicka vidare inköpslistan för julmiddagen innan vi kommer dit (jag börjar bli lite stressad av den biten av julfirandet, jag tycker inte om den överhängande risken om misslyckande- det går liksom inte så bra att katastrofrädda en julmiddag inbillar jag mig).

Imorgon: Reader, I married him versus Vi blefvo gifta.

Kommentarer:
Postat av: Elin

Med bubblaren "Läsare, jag gifte mig med honom" som utmanare.

2007-12-16 @ 23:18:43
Postat av: Paulruth

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback