Pausfågel


En ligger i badet, den andra ligger och sover. Och jag, jag försöker vara duktig och påbörja en översättning som inte kommer komma in i tid. But I do not. Försöker mentalt strukturera upp en helg i Stockholm (ytterligare), bestämma mig hur mycket av stan som ska få blandas med juleljus. (Och äpple-s:andet från nano sitter fortfarande i)

Väderleksrapporten har sedan i måndags förutspått snö tre dagar framåt, men ingen jävla snö. Bara slask. Kan stockholmarna ha det bättre, månne?

Jag tror att jag drömde om den abstrakta greatnessen av You Shall Know Our Velocity - ingenting om den, bara som en loop av "åhh, so veryvery good".

Kommentarer:
Postat av: Flodhästen

Ingen snö i Sthlm. Vi hade ett tunnt, tunnt lager ett litet tag, men...

2007-12-01 @ 14:10:57
Postat av: Mikaelelida

Excellent site!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback