Retardation!

Precis i tid till att jag har lagt av mig med min Rynglish (bråken rööschan iinklich) har jag plockat upp the goddamn Kitteh Pidgin.

Typexempel:

I köket, tillsammans med Mikes mamma
Jag: I are peelin teh sprouts, praparin for krissmas.

Hos Mikes moster och morbror, framför Katten
Jag, as Kitty: Im in your baskit, hatin teh puppy.

Mike fnissar lite, men alla andra låtsas som att de inte hör. Och lika bra är väl det, jag har vant mig lite vid den här rollen som den excentriska, oförståbara utlänningen. 'Tis a part I play well.

Kommentarer:
Postat av: Anders

I em lovink teh no aksent. Bat, wot aboat we Ruschians?

2007-12-25 @ 11:53:56
Postat av: Karin

We pay monies for teh actink lesson, get kast next Broos Villis-muvie.

2007-12-30 @ 01:28:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback