Salongerna

Idag åkte Siân hem till London efter några bra dagar i kylan. Det har varit en bra helg.

Vi såg The National på Berns i lördags, jag hade inte lyssnat så mycket på dem innan och kan inte riktigt bestämma mig för om de var vag-bra eller jättebra. Det som slog mig mest var hur lika Interpol de är i sina 'gitarrsvängar', och hur lätt det är att bli kär i musik som överväldigar en live med starka ljus i ögonen, och hur avtändande det är med arrogans. Hade sångaren inte varit en idiot hade jag köpt en tröja av dem, för då hade jag inte fått chans att kritiskt lyssna. Och bland alla melankoliska rader gömde sig guldkornet I wish I believed in fate/I wish I didn't sleep so late.


Kommentarer:
Postat av: Lovewashing

Great site, keep up the good work


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback