Thems crazy cats

Vad är det med katter som gör att vi människor bara inte kan låta bli att förnedra dem? Allt från de scannade katterna till catsthatlooklikehitler till den gamla klassikern katt-uppvuxen-i-en-glasflaska-plojen. Mina nya tidsfördriv (säkert gammal skåpmat för många) är stuffonmycat.com, som bara är förnedrande och min absoluta favorit icanhascheezburger.com. Lolcats everyplace! Och för er som inte orkar klicka länkar presenterar jag här mina älsklingar av älsklingar. Och för att jag är nördig (what?).

Men seriöst. What's with the förnedring och katter och internet? I don't getz.

image42


image43

Äh, en till.

image44

Kommentarer:
Postat av: Flodisen

Vaffan gör du i Expressen?

2007-12-17 @ 12:35:41
Postat av: Karin

Jag delar uppenbarligen med mig av mina djupa kunskaper om livet i allmänhet. Varför läser du expressen?

2007-12-17 @ 16:59:36
Postat av: Floddjuret

Det gjorde jag inte. Jag googlade rent allmänt och fick för mig att kolla om jag kunde hitta något att tracka dig för...

2007-12-17 @ 17:09:59
Postat av: Karin

Synd att du inte hittade något. I'm untouchable.

2007-12-18 @ 00:21:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback