You always bring it back to yourself!

Det är så skönt att umgås med någon som är helt på samma nivå när det gäller den histrioniska personlighetsstörningen. Att helt ogenerat kunna inleda varje sak man säger med "men när jaaAAAaag..." för att den andra gör precis likadant, och allt hon säger påminner mig om något mer eller mindre intressant som jaaAAAaag har varit med om, eller hört, eller tänkt. It's a beautiful dance of social interaction.

Annars fick jag idag det bästa traderaköp jag hittills gjort, denna tjusiga "60-tals adventsljusstake", med ett helt sjukt avancerat emballage.

image41


Jag är helt förälskad i den, vilket också ursäktar de dyra pengar jag betalade för den (men fortfarandre mindre än för den nya jag antagligen hade köpt om jag inte hade fått denna). Anyway. Måste ordna någon sorts förlängningssladd. (och min meningsbyggnad - different story)


Och imorgon ska jag försöka att boka en tid hos doktorn och komma ihåg att olänka inlägget som jag länkat till tidigare (not stupid or vain enough to do it again). Spammarna svämmar över, det är nästan läskigt. Min favorit är jag vet inte vilken i ordningen:

Postat av: Boxinvasion

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2007-dec-12 @ 04:13
URL: http://boxinvasion.blogspot.com

If only, children, if only.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback