Hittar du till San Jose?

Plats: Mitt i teknologin
Humör: Mysigt
Soundtrack: Isobel Campbell & Mark Lanegan - The False Husband

Ah. Mina skivor har kommit! Nu måste jag seriöst överväga vilken musik jag har fått nog av på iPoden. Det är jättejobbigt faktiskt. But I loves it anyway.

Var nere i Stockholm i förrgår och hälsade på Proppen. Champagne och vin och prat och kort och ont i huvudet igår. Och danska ambassaden.

Idagendag blir det nog musiklyssning, norska, klippning och preludium.

Mest omotiverade bloggskrivandet hittills. Jag återkommer när jag faktiskt tänker lägga ned lite energi på det här.

Kommentarer:
Postat av: Thomaslejla

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback