Suck och snark.


Så väldigt trött. Vet inte riktigt varför, har väl sovit dåligt. Drömt om Florida, tydligen.

Och tydligen har någon redan skrivit min c-uppsats. Vilket är lite störigt. Till och med använt samma citat. Men jag får väl tala med Elisabeth imorgon...men då måste jag ju erkänna att jag inte har läst länken hon skickade mig för tre veckor sen förrän nu. Oh, well. Det är väl bara att börja om. Igen.

Dessutom ska kroppkakegasquesaffischen göras. Tyvärr är kroppkakor inte mer än grå bollar och inte självklara att definiera när man ser en tecknad. Alltså kommer jag försöka låna en digitalkamera på kalmar imorgon.

Och imorgon ska vi även gå och titta på en lägenhet. Med en fungerande öppen spis. Allt händer i morgon. Borde ta mig till posten också och skicka tillbaka mobilen jag inte vill ha.

Ehh. Sa jag att jag var trött? Av trotijan. Säkert.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback