The Day of Many Phone Calls


Jag gillar nog inte danska. Inte just nu i alla fall, i verkligheten och om någon vecka när tentan är avklarad (inte bara skriven, utan klarad!! (DON'T JINX IT!!!)) kommer jag nog att le välvilligt emot den igen.

Började läsa den danska roman vi ska prata om imorgon i dag. Den påminner fruktansvärt mycket om The Catcher In The Rye, vilket är bra på ett sätt (det är en bra och intressant bok) men dåligt på ett annat (it drives me NUTS).

Annars har jag ringt en massa folk idag. Alla har jag ringt. Och pratat med de flesta. I morgon ska jag ringa några fler. Prata lite mer. (that rhymes, and you know it)

Bläh. 70 sidor kvar på jävla boken. I do not like it. Men speldag/kväll coming up! Jag ska köpa mig ett Wario. Hoppas man ska peta i näsan. Det brukar man ju få göra, så jag ser inte varför de skulle ändra på ett vinnande koncept.

Köpte en kokosnöt häromdan. Den var god.

Och tvålgiraffen höll ut länge, men nu är den krossad. (det VAR Mike!!)

Jag känner mig lite som månen i The Mighty Boosh. I'm the Moon.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback