Und Drang


Det blåser som fan!

Roligt med aftonbladets rubriker, de som handlar om stormen. Till exempel kan man hitta den spännande "Värmerekord i Sverige i dag - 
Dock inget svenskt rekord."

Har jag sagt att Dan kommer på torsdag? Det gör han i alla fall. Mitt i tentaplugg och fantasiupplevelser. Det ska bli kul...och intressant.

Och jag vet inte riktigt vad jag ska tro, färgade håret idag med liknande resultat som förra gången. Kanske ska man byta märke?

Nu står den efterlängtade och nya bokhyllan upp! Och jag har redan proppat mitt utrymme fullt. Igår (när den fortfarande låg ansikte ned på golvet) trampade Mike igenom bakstycket. Det var väldigt oväntat och spännande. Fråga inte, jag kan inte förklara.


Be not afeard. The isle is full of noises,
Sounds, and sweet airs, that give delight and hurt not.
Sometimes a thousand twangling instruments
Will hum about mine ears, and sometime voices
That, if I then had waked after long sleep
Will make me sleep again; and then in dreaming
The clouds methought would open and show riches
Ready to drop upon me, that when I waked
I cried to dream again

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback