Aw, Man!

Dagen dag:

Vaknar trött, onda drömmar (jag önskar att jag inte vore en sån där irriterande människa som alltid berättar om sina drömmar, but I am and I do) om att spelgruppen börjat lajva (hemska tanke!) och att studiegruppen, som mötet övergick i, tog en dusch med Staffan Fridell.
Letar upp alla nycklar till Ekeby för att lämna in dem till 'nyckelhanteringen' i Fyrislund.
Missar bussen och får vänta en halvtimme.
Irrar runt ute bland alla färgaffärer för att till slut hitta rätt ställe.
Inser att klockan är kvart över elva och de har lunchstängt till tolv.
Får höra att en av nycklarna inte är den de vill ha och att om jag inte hittar den idag så kommer de vara tvugna att byta lås och tvinga mig att betala för det.
Missar bussen hem.
Hittar inte nyckeln.


Kommentarer:
Postat av: Saidlinda

Nice site, keep up the good work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback