Bananas of the World...UNITE!


Nu är resan till England bokad. Drygt två veckor är vi borta, åker ner till Wales några dagar och går på ytterligare ett bröllop den 25. Mikes kompis nummer två ska knyta band, även han med en utlänning tycks det (Mikes kompis nummer ett som gifte sig 2005 hade hittat en trevlig flicka från Kina, denna en polack, och Mike har ju svenska flicka ja), vilket får en att undra: vad är det för fel på Readingtjejerna?

Och vad ska man ge dem för present?

Jag ska banne mig lära mig att tillaga fisk. Inte bara fiskpinnar eller grava lax eller fisksoppa på frysta torskblock, utan riktig fisk med riktiga medel. Tyvärr är den där jag bor med tveksamt mot fisk som inte bara har panerats och friteras. Fiskgratäng går an, men kom igen. Det är inte en utmaning.

Kommentarer:
Postat av: Farbror Flodhäst

Snarare är det väl så att ingen engelsk tjej med självrespekt skulle intressera sig för en kille från Ali G-land. Booyakasha! Me say Boooooo Selecta! *asgarv*

2007-07-05 @ 21:30:07
Postat av: Agnieszka

Och när är denna Englandsresa? Bara så jag vet om
vi hinner med absurda mängder rollspel 16-20 juli...
Kram.

2007-07-06 @ 16:09:59
Postat av: Karin


Inte förrän augusti, my dear.

2007-07-06 @ 16:16:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback