Buzz Buzz Buzz


Ugh. Jag har inte velat säga det till någon, dels för att det är orättvist och dels för att inte jinxa det, men de senaste, säg, fem nätterna efter en exalted-session har jag inte haft några problem med att sova. Ändå tills jag igår tillät mig själv (as a delicious treat) att, faktiskt, gå igenom Himmel och Norikos 'Grand Plan no. 156'. Steg för steg, från det att vi hoppade ner för muren till det att Kiyo låg döende framför våra fötter. Och halv sex imorse slog jag upp ögonen i skräck och viskade "Cathak!". I swear.

Den sista labben på speldesignen var: gör det här, det här och det här, skicka sedan in ert 'spel' zippat till det här speciella gmail-kontot jag skapat enbart för att ni ska ha någonstans att skicka era labbar. Jag har valt att kalla den laboration3@gmail, så att ni inte ska bli förvirrade. Och för att bli godkända måste era kartor vara snygga, det är INTE tillåtet att bara ha två tomma kartor och tre NPC som säger "bla bla bla". (en parafras) Varför går jag alltid tillbaka?

Kommentarer:
Postat av: Flodhäst

It's because...you're an idiot?

2007-07-17 @ 16:32:59
Postat av: Karin


Hur många gånger kommer jag behöva säga det? KLAFFEN.

2007-07-17 @ 17:40:23
Postat av: Flodisen

*klappar den lilla söta på huvudet*

2007-07-17 @ 18:48:50
Postat av: Agnieszka

*fniss* Det är bra, var rädd för Cathaken!

2007-07-18 @ 13:27:26
Postat av: Arnastri

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback